.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
موقوفات میراث ماندگار جامعه است
فرمانده انتظامی مازندران موقوفات را سرمایه های معنوی و میراث ماندگار در جامعه دانست و گفت: مازندران رتبه برتر کشور در زمینه موقوفات را دارد.

به گزارش شمال نیوز،  سردار مرتضی میرزایی بعدازظهر شنبه در نشست با اوقاف مازندران با بیان اینکه موقوفات مازندران مایه خیر و برکت است، گفت: موقوفات سرمایه‌های معنوی و میراث ماندگار جامعه هستند.

 

فرمانده انتظامی مازندران با بیان اینکه دیار علویان دارای شاخصه‌های مذهبی و اعتقادی بسیار بالایی است که نشانه آن وجود موقوفات متعدد است، گفت: بر اساس گزارش‌ها مازندران از نظر تعداد موقوفات دارای رتبه‌های برتر کشور است و این مسئله می‌تواند مایه خیر و برکت برای استان باشد.

 

وی با بیان اینکه حراست و احیای موقوفات یک توفیق بزرگ است و امیدواریم خداوند به ما عنایت فرماید تا امانتدار خوبی برای موقوفات اهل‌بیت (ع) باشیم، تصریح کرد: موقوفات سرمایه‌های معنوی و میراث ماندگار جامعه هستند و در این راستا آماده همکاری با اوقاف در راستای احیای موقوفات هستیم.

 

حجت‌الاسلام ابراهیم حیدری‌جناسمی مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندراناز تأمین نظم و امنیت در برگزاری مجالس عزاداری حضرت سیدالشهدا (ع) توسط نیروی انتظامی استان قدردانی کرد و گفت: همه ساله نیروی انتظامی در برگزاری عزاداری محرم نقش مهم ایفا می‌کند و امسال نیز با توجه به شرایط کرونا و محدود در برگزاری مجالس عزاداری شاهد همکاری و تعامل مناسب هیأت‌های عزاداری با نیروهای انتظامی هستیم.

 

حجت‌الاسلام حیدری با بیان اینکه امنیت موجود در استان را مدیون نیروهای نظامی و امنیتی هستیم، افزود: نیروی انتظامی متعلق به همه مردم است و مردم هم با وجود نیروی‌های انتظامی در شهر احساس امنیت می‌کنند./مهر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.13 seconds.